Isnin, 10 Disember 2018

Coach Turun Berat Badan Wanita

Mencari Coach Turun Berat Badan Wanita ?

Saya tahu ramai wanita yang nak turun berat secara sihat, tapi segan bila coach kurus anda tu lelaki kan ?

yelah, kan segan nak kongsi dengan Coach lelaki tentang masalah atau progress kita.
tali bra dah longgar
perut kempis
punggung mengecik.
Bila ada Coach Turun Berat Badan Wanita ni, haaaaa berjela jela kita boleh cerita hehe.

Jangan sedih, jangan risau.

Saya, Coach Nadiah antara Coach Turun Berat Badan Terbaik untuk anda.

Tahun 2017, saya dan #TeamSuriKurus telah ambil langkah berani untuk kencangkan lagi coaching kami.
Kami akan pastikan semua peserta yang join Program Kurus 30 Hari dapat hasil yang terbaik secara fun, simple dan yang paling penting sekali TAK BERLAPAR.






WHATSAPP 011 11475950 untuk maklumat lanjut Program Kurus 30 Hari.

Apa yang anda akan dapat bila sertai PROGRAM KURUS 30 HARI ?

1. Coach turun berat badan anda PEREMPUAN. Legaaaaa. Settle satu masalah.

2. Coaching kita bertumpu cara kurus paling  MUDAH untuk wanita bekerja,ibu kepada anak kecil,suri rumah, ibu bekerja dan wanita yang sibuk.

3. Anda akan dapat personalize MEALPLAN daripada saya. Mealpan Program Kurus 30 Hari ni MAGIC tau. Siapa disiplin follow, memang letops letopslah resultnya :)

4. Mealplan khas untuk ibu menyusu yang nak turun berat juga.

Ini testimoni cochees di bawah jagaan saya. Alhamdulillah, jauh beza berat dulu dan sekarang bila join Program Kurus 30 Hari.


*hasil setiap individu berbeza.

Tahniah Ka Fadilah. Orangnya lembut je. Komited follow Meal Plan Program Kurus 30 Hari. Dah turun 10.5 kg. Sekarang nampak comelll sangat mukanya hehe.

*hasil setiap individu berbeza.

Kak Zana ni duduk Muar. Memang jauhhhh sangat beza bila dah turun 17.8 KG. Orangnya memang senyap tapi sangat serious follow meal plan tau. Rajin jugak share tips kurusnya dalam Group Ultimate Coaching ( group wassap coaching saya )

Rujuk link ni untuk lihat lebih banyak Testimoni Herbalife #TeamSuriKurus terkini:

Coaching berdasarkan pengalaman sendiri :


Saya alami banyak fasa bersama Herbalife. Ada fasa saya turun berat, berat naik, berat statik, mood swing, susah nak follow meal plan, craving makan manis. Semua tu saya dah lalui sepanjang 6 tahun saya bersama Herbalife. 

Alhamdulillah dengan Meal Plan #TeamSuriKurus ni, perjalanan saya nak turun berat jadi AMAT MUDAH. Tak lapar, tak stress. Saya tetap boleh turun berat dalam masa yang sama enjoy makanan kegemaran saya.

Sebab tu dalam Program Kurus 30 Hari, saya akan cuba sedaya upaya untuk semua cochees saya tangani segala masalah berat badan yang mereka alami. IAllah berbekalkan pengalaman saya 6 tahun menjadi Coach Turun Berat Badan Wanita, saya akan cuba sehabis baik untuk semua dapat HASIL.

Bersyukur sangat bila ada #TeamSuriKurus ni, saya dan anda bukan sahaja dapat Program Kurus 30 Hari saja, tapi dapat bersama komuniti ONLINE yang  alami masalah berat badan untuk turun berat secara SIHAT.

Ada soalan lagi ?

Boleh WHATSAPP saya terus di 011 1147 5950.

Whatsapp 011 1147 5950
Whatsapp 011 1147 5950
Whatsapp 011 1147 5950

Baca lagi :









Tiada ulasan:

Catat Ulasan