Ahad, 7 Mei 2017

Coach Herbalife

Bismillah.

Semalam para Coach Herbalife ada gathering di Senawang Exhibition Convention Centre. Lebih 200 Coach Herbalife yang hadir dari seluruh Malaysia. Ada Coach Herbalife dari Muar ( aku la tu hehe ), Coach Herbalife dari Seremban, Coach Herbalife dari Terengganu, Coach Herbalife dari Kuala Lumpur pun adaaaaa. Hehe.

Specialnya Gathering Herbalife semalam ni, kami didedahkan penggunaan Produk Herbalife yang sesuai semasa Ramadhan dan Syawal, cara nak earn extra income dari Herbalife, future in Herbalife dan banyakkkkkk lagilah.
Inilah para Coach Herbalife yang berkumpul di Senawang semalam. 

Sebenarnya aku belajar banyak benda, tapi ada satu jelah yamg aku nak share kat kalian. Bila dinamakan COACH HERBALIFE, kami mempunyai nilai dan tanggungjawab yang perlu kami pikul. Sama jugak macam Doktor yang tanggunjawabnya merawat pesakit, Cikgu yang perlu mengajar anak murid. Coach Herbalife pun mempunyai tanggungjawab yang murni tau. Apa tanggungjawab dan misi Coach Herbalife ?

"Our mission is to change people's life by providing the best Business Opportunity in direct selling and the best nutrition and weight management in the world" - www.slideshare.net

So semalam Coach Herbalife dah CLEAR with that mission. Lagipun demand Produk Herbalife sangat tinggi sekarang. Ada orang nak guna Produk Herbalife untuk turun berat, sarapan sihat, sahur yang sihat, nutrisi, fitness goal dan banyakkk lagi.

Okey, apa je makna COACH ni ?

C = Creating and Collective cutomers.
O = Optimis
A = Attitude
C = Confident
H = Herbalife Opportunity

Okey, aku hurai secara ringkas la setiap satu huruf tu ye.

C = Creating and Collective Customers

Tugas Coach Herbalife adalah membantu sebanyakkkkk mungkin customers untuk dapatkan nutrisi dan acheive customers punya  health target. Ada customers nak guna Produk Herbalife untuk Turun Berat, Naik Berat, Maintain Berat, Nutrisi dan banyakkk lagi. Tak kisah apa je goal customers, kami akan pastikan mereka achieve that goal. Bila customers happy, then they will become products lover.

O = Optimis

Coach Herbalife ni kannn selalu dikenali dengan orang yang positif haha. Itu memang aku mengaku sendiri dan buat aku jatuh cinta dengan Herbalife.

Contohnya bila customers update :
"Coach, berat saya  turun 1 kg je...sedihnyaaaaa"
Dan Coach Herbalife dengan besar hatinya menjawab :
" Yeyyyyyyy, tahniah. Turun 1 kg adalah penurunan yang sihat. Konsisten je follow meal plan k. Asalkan berat akk tak naik"
Bestkannnn Coach Herbalife nii ? Hehe. We always support each other.

A = Attitude

So basicly Coach Herbalife ni always lead by example, keep learning, keep growing. Gitchewww. Sebab tugas kami kena educate customers apply healthy lifestyle. Contohnya kena amalkan sarapan yang sihat. So nak educate customers, Coach Herbalife kenalah apply jugak kannn. Itu baru lead by example. That is the beauty in business Herbalife. The Coach memang orang yang memangggg guna Produk Herbalife dan apply healthy lifestyle. Then we also duplicate to others to do same things. Best kannn ? :D

C = Confident

Semua Coach Herbalife ada testimoni tersendiri hasil dari penggunaan Produk Herbalife. So melalui testimoni ni lah, kami jadi confident nak share kat orang ramai supayaa dapat hasil yang ohsem jugak daripada Produk Herbalife, yey.

We are Coach Herbalife that use the products and sell the resultsssssss ;D

H = Herbalife Opportunity.

Bila dah customers dah dapat hasil produk Herbalife tu, mestilah kenalan rapat atau jauh start bertanya kannnn. Mestilah orang curious sebab ramai weyyy orang struggle nak turun berat. Tapi macam mana pulak Coach Herbalife dan customers boleh turun berat pulak ? Haaa kengkadang ada kes takde niat nak buat bisnes pun. Tapi sebab dapat amazing results, people keep asking dan beli. Seronoknyaaaaa dapat accident cash. Heheheh.

Itulahhh sedikit sebanyak benda yang aku belajar semalam.


 Event semalam pun berjalan lancar sebab ada action team yang luar biasaaa, speaker yang luar biasa. Memang terharu sangat sebab semua orang give the best kat position memasing supaya majlis berjalan lancar.

Contoh position adalah Doorman, SlideMan, Music Girl, Shake Team, Time Keeper dan banyakkkk lagi la. Semua memang ohsem habisssss. Thank you semua for endless support dan effortsss :D

Aku rasa itu je nak cerita pasal gathering Herbalife semalam. Thank you baca sampai habis heeee ;)

Ingin sertai Program Kurus Herbalife ? Tekan sini.


                 BERMINAT SERTAI PROGRAM KURUS   HERBALIFE ?
Whatsapp 011 1147 5950
I'm Herbalife Malaysia Coach :)
Facebook : Nurul Nadiah Mahamood
Fb Page : Coach Nadiah & Coach Suri Kurus Fit
Instagram : coach_nadiahmahamood   







Tiada ulasan:

Catat Ulasan