Ahad, 28 Januari 2018

Testimoni Kurus dengan Herbalife Terkini 2018 (Edisi Kurus Tahun Baru )

Anda sedang mencari Testimoni Kurus dengan Herbalife terkini 2018 ? Boleh lihat Testimoni Herbalife untuk Kurus di bawah ye. Ini adalah Testimoni Herbalife yang Terkini. 

Mengenai Program Kurus 30 Hari :

Setiap bulan, saya akan monitor progress setiap coachee. Dari sudut Weight Loss dan Shapeloss. Ada orang turun berat memang banyak, boleh nampak kat angka penimbang.
Ada orang di angka penimbang tak banyak sangat kurang, tapi SHAPELOSS dahsyatttttt.
Ada sorang coachee saya bagitau :

" Coach, aunty dah boleh pakai baju 10 tahun yang lepas. Bestnyaaaa. I love Herbalife !" - Aunty Hana dari Titiwangsa.

So bila anda nak turun berat, monitor jugak progress saiz badan tauuu. 

Di bawah ni adalah Testimoni Kurus dengan Herbalife sempena New Year Transformation Challenge 2018 haritu. Ada turun berat banyak, ada shapeloss dahsyattt. Yang penting semua memang IAllah boleh turun berat dengan Program Kurus 30 Hari. Coaching saya 100% ONLINE dan efektif iAllah. Jemput cuci mata lihat Testimoni Herbalife untuk kurus di bawah ye !


Testimoni Kurus dengan Herbalife
Cikgu K, turun 5 Kg, cincin dah mula longgar. Even sibuk, tetap boleh turun 5 Kg. Bestnya !

Testimoni Kurus dengan Herbalife

Akma, ibu kepada seorang anak. Akma adalah pengguna herbalife di Jengka, Pahang. Ada lagi ke orang Jengka, Pahang yang sedang mencari Herbalife  untuk kurus ? Hehe.  

Bila Akma decide nak mula secara serious ambil Herbalife pada Dec 2016 haritu, terus turun 13.5 Kg. Dalam setahun, banyak side effect positive anda boleh alami. Samada berat turun, badan jadi lebih ringan, lebih sihat, lebih bertenaga. Ya, semua itu bisa iAllah. . Thank you kepada Program Kurus 30 Hari Team Suri Kurus. *hasil setiap individu berbeza.





Testimoni Kurus dengan Herbalife

Kak Zana, asal dari Muar, Johor. Beliau salah seorang pengguna Herbalife yang duduk di Muar. Seorang ustazah, turun 24.8 Kg. Dah ideal weight dah pun. Ada lagi ke orang Muar, Johor yang sedang mencari Herbalife untuk Kurus ? 




Testimoni Kurus dengan Herbalife \
Iffah, dah turun 7.8 Kg. Dulu ingat orang lain je boleh kurus, tak sangka diri sendiri pun boleh kurus dengan Program Kurus 30 Hari Team Suri Kurus. You can do it ! If Ifah boleh, anda pun boleh :)


Testimoni Kurus dengan Herbalife
Kak Aishah, pengguna Herbalife dari Kulai, Johor jugak. Ramainyaaaa orang Johor guna Herbalife untuk kurus hehe. Tahniah orang Johor ! Ada lagi ke orang Kulai yang sedang mencari Herbalife ?

Kak Aishah dah turun 16.5 kg lepas join Program Kurus 30 Hari Team Suri Kurus. Enjoy enjoy mengajar kat sekolah, balik uruskan rumah tangga, Kak Aishah turun 16.5 Kg jugak. Tahniah Kak Aishah !


Testimoni Kurus dengan Herbalife
Aunty H, guna Herbalife untuk turun berat.  Pengguna Herbalife yang duduk di Titiwangsa, Kuala Lumpur. Ada ke orang Titiwangsa sedang cari Herbalife untuk kurus jugak ? Heheh. 

Aunty H selalu travel ke luar negara sebab ikut suami outstation, banyak jugak kena hadiri jamuan makan malam for business purpose. But Aunty H tetap boleh turun 12 Kg dengan Program Kurus 30 Hari Team Suri kurus. Aunty H sangat DISIPLIN okey ! Setiap kali coach buat challenge dalam group, Aunty H mesti dapat markah penuh heheh. No wonder Aunty H turun 12 Kg. Tahniah Aunty H :)


Testimoni Kurus dengan Herbalife

Aunty P, pengguna Herbalife under team coach Nadiah yang duduk di Shah Alam. Aunty P seorang yang sangat sibuk, tapi rajin masak . Selalu Aunty P post gambar lunchnya kat dalam group, perghhh mesti FULL MARK. Selalu makan brown rice pulak tu. No wonder aunty P dah turun 17. 8 Kg dengan Program Kurus 30 Hari Team Suri Kurus. Ada lagi ke orang Shah Alam  nak guna Herbalife  di Shah Alam untuk Kurus ? . Hehe.


Testimoni Kurus dengan Herbalife

Rara, coachee Coach yang lembut orangnya. Rara adalah pengguna Herbalife under Team Coach Nadiah yang duduk di Kuantan, Pahang. Ada lagi ke orang Kuantan, Pahang yang sedang cari Herbalife untuk Kurus ? 

Rara sangat suka dengan Produk Herbalife. So far Rara dah turun 7 Kg dengan Program Kurus 30 Hari Team Suri Kurus. Makin cantik comel lote Rara sekarang hehe. Thank you Allah, thank you Herbalife :) 

Jika ada yang bertanya......



Testimoni Kurus dengan Herbalife

Coaching kami 100% PERCUMA dan COMPLIMENTARY kepada semua pengguna Herbalife di bawah #TeamSuriKurus sahaja.



BERMINAT SERTAI PROGRAM KURUS HERBALIFE ?

WHATSAPP :


011 1147 5950
011 1147 5950
011 1147 5950

CABAR DIRI ANDA DENGAN PROGRAMKURUS 30 HARI KAMI !



Testimoni Kurus dengan Herbalife


PROGRAM KURUS 30 HARI 

Apa yang anda akan dapat ?
1. Turun Berat Badan.
2. Pelan Pemakanan.
3. Coaching Peribadi selama 30 Hari
4. Group Coaching yang supportive #TeamSuriKurus
5. Peluang menjana pendapatan.

Program Kurus 30 Hari saya ni ada banyak pakej. Boleh pilih memana pakej, automatik dapat join Program Kurus 30 Hari saya :)



Mengapa mesti Produk Herbalife ?


Berita baik untuk anda, Program Kurus 30 Hari ni menggunakan Produk Herbalife ;) Sebab dengan adanya produk Herbalife ni, automatik perjalanan turun berat badan anda menjadi MUDAH.


Kenapa ?


Produk Herbalife ni merupakan sarapan dan makan malam yang sihat. Bila makanan sihat, kita kurang lapar yang tak menentu sepanjang hari. Automatik jaga makan senang sangat !

Jadi, kalau nak turun berat dengan sihat dan enjoy, boleh cuba Produk Herbalife :)


Soalan lazim tentang Herbalife



1. Berapa harga Produk Herbalife ? 

Coach Nadiah selalu sangat dapat soalan macam ni. Sebenarnya, harga Herbalife adalah berbeza-beza mengikut pakej yang Coach Nadiah sediakan. Boleh whatsapp Coach Nadiah segera untuk tahu harga produk Herbalife.



2. Saya nak diet guna kaedah manual dulu


Ya, Coach Nadiah hormati keputusan awak. Cuma kebanyakan orang yang nak kurus ni sangat SIBUK sehingga tidak ada masa untuk masak dan pilih makanan yang sihat. Jadinya, Produk Herbalife ni memudahkan urusan mereka untuk ambil sarapan dan makan malam yang sihat. Dalam masa 3 minit sahaja siap ! ;) Jadinya, Herbalife nutrient ni sangat sesuai untuk orang yang SIBUK dan tak sibuk.




Istimewanya Program Kurus 30 Hari ni, anda akan dapat bimbingan Coach yang sangat concern tentang perjalanan anda untuk turun berat badan. Siap ada daily coaching, rating lunch yang sihat dan pelbagai lagi aktiviti menarik yang disediakan untuk Program Kurus 30 Hari ni. Itulah yang membezakan kurus bersama Herbalife dan kurus tanpa Herbalife. 




3. Berat akan naik semula ke jika berhenti makan Herbalife ?


Herbalife cuma membantu 40% sahaja untuk turun berat badan. Kita tetap perlu jaga makan, minum air yang cukup, exercise dan amalkan gaya hidup yang sihat.




Semestinya berat akan naik jika kita tak jaga makan tak kisahlah anda sedang menggunakan produk Herbalife ataupun tidak. Cuma, Herbalife memudahkan anda turun berat badan secara sihat sebab Herbalife nutrient ni sangat rendah kalori tapi tinggi nutrisi. Selebihnya, kita tetap perlu membuat keputusan yang bijak untuk turun berat badan. Sebab itu anda memerlukan bimbingan Coach Nadiah.




4. Betul ke harga Herbalife ni mahal ?


Semua orang insha'Allah mampu je guna Herbalife kerana harga Herbalife memang mampu milik. Yang bestnya andabukan hanya dapat produk Herbalife je, tapi akan dapat daily tips kurus, servis, personalize coaching, boleh hadiri plebagai aktiviti Herbalife dan macam- macam lagi. Kiranya anda pasti kurus jika follow meal plan yang Coach Nadiah beri.




Herbalife ni dahlah sedap, senang dibancuh dan cukup nutrisi pula tu. Yea, memang berbaloi baloi beli Herbalife ni untuk healthy breakfast dan dinner. 




So agak agak berbaloi ke harga Herbalife dengan servis pantas dan efisen yang uols akan dapat. Semestinya berbaloi hehe :)

Perisa Formula 1 Herbalife

Testimoni Kurus dengan Herbalife

*Produk ini tidak bertujuan mengubati sebarang penyakit








Ya, semua perisa Formula 1 Herbalife atau lebih femes dipanggil shake Herbalife mempunyai 6 perisa : Coklat, Vanilla, Tropical fruit, Strawberry, Coppucino, Cookies and Cream.


Perisa Formula 1 Herbalife yang menjadi kegemaran ramai adalah Cookies and Cream :) Perisa shake Herbalife yang terbaru di Malaysia.

KELEBIHAN PRODUK HERBALIFE



1. Sangat sedap


2. Mudah disediakan. 3 minit bancuh dah siap.


3. Rendah GI ( kenyang lebih lama )


4. Kaya dengan protein, vitamin yang badan perlukan dan berkhasiat.


5. Pengganti makanan no 1 di dunia. Telah membantu berjuta-juta orang seluruh dunia untuk menurunkan berat badan secara sihat.




Testimoni Kurus dengan Herbalife

 ONLINE COACHING SELURUH MALAYSIA

=======================================================================

Baca lagi tentang Program Kurus Herbalife

https://nadiahmahamood.blogspot.my/2016/10/program-kurus-herbalife.html

Baca lagi tentang Senarai Produk Herbalife untuk Kurus 

https://nadiahmahamood.blogspot.my/2017/06/senarai-produk-herbalife-untuk-kurus.html

========================================================================




BERMINAT SERTAI PROGRAM KURUS HERBALIFE ?

WHATSAPP :


011 1147 5950
011 1147 5950
011 1147 5950


IG : @coach_nadiahmahamood 










Tiada ulasan:

Catat Ulasan