Selasa, 17 November 2020

Testimoni Pengguna Herbalife Malaysia

 

Testimoni Pengguna Herbalife Malaysia
*hasil setiap individu berbeza-beza*

Hai semua. Assalamualaikum. Saya start guna Herbalife pada tahun 2012. I've never looked back since. Memang setiap hari remind diri nak konsisten amalkan gaya hidup sihat sampai bila2 ( dengan izin Allah )

Tapi tapi tapi ada waktu tersasar, saya cepat2 maafkan diri saya dan back on track. Saya pun manusia biasa haha. Plus enjoy jela kan amalkan gaya hidup sihat ni.No pressure. Slo slo belajar tentang makanan dan amalkan hehe.

Saya suka sangat produk Herbalife ni sebab memang best. Plus senang nak jaga badan tanpa kena fikir kalori 24 jam. Also bila dah konsisten amalkan gaya hidup sihat, cukupkan nutrisi harian, cukup minum air, kulit pun improve jugak.

Memang fitrah manusia suka rasa sihat dan bertenaga. I love Herbalife.

=============================================================================


COACH NADIAH : 011 1147 5950


ANDA AKAN DAPAT SEKALI  :

1. Personalize mealplan

2. Guidelines penggunaan produk Herbalife mengikut keperluan anda.

3. Coaching group yang awesome ( wanita sahaja )

4. Intense coaching.

5. Homework

6. Food Diary Checking

7. Reward & Recognition


Kindly follow my instagram : coachnadiahmahamood for more update :)

Baca lagi :








Tiada ulasan:

Catat Ulasan