Rabu, 13 Jun 2018

First Time Qualify Apac Vacation Herbalife

So today, my timeline penuh dengan recoginition aku qualify Apac Vacation Herbalife di Taiwan. For the FIRST TIME !!! Ye, macam tak percaya. Lepas 7 tahun mencuba.

Herbalife Coach Malaysia


From my mentor, Amalina Peter : 

Tahniah Coach @coach_nadiahmahamood dah qualify APAC Vacation 2018!! ðŸŒŸðŸŒŸðŸŒŸðŸŒŸðŸŒŸ

You’re always been the ‘no problem’ ‘always calm and cool’ kind of person. Macam tak berombak berangin walaupun musim banyak kali berubah. Or I thought you’re tha kind of person. 

Until I learnt recently (yesss just recently!! Padahal dah kawan bertahun-tahun!!) that she has been though heart suffering challenges before this. ðŸ˜­I’m sorry I never knew this ye Nadiah. But I’m glad you have found yourself and treasure it ever since. May Allah forgive me ðŸ˜­

Nadiah is the kind of person who will always put others before her. She is selfless. She is foolishly selfless. But that’s okay because Allah counts everything.

Dear all coachees and coach in Nadiah’s Team, you are very fortunate to be blessed with her as your headcoach.

May Allah grant you all kindess and happiness in this world and grant you paradise in here after. May Allah guide you to meet all the best people in your life ahead, your future coachees future team member future husband ðŸ˜œ

Oke sekian luahan hati first time menulis khas buat @coach_nadiahmahamood ❤️❤️❤️

Congratulation on your first vacation and many more success ahead. ðŸ˜˜

#teamsurikurus #surikurusbusinessmentoring


=======================================================================

Ya Allah berkatilah growth yang aku alami sekarang.
When I reflect back, apa benda yang aku sekarang yang dulu aku tak buat ?
Aku tak ingat T_T
Sebab every single day I'm trying to become  better.
Every single day I fight myself to become better person.

I feel myself useless ?
I said back : 'weyh Nadiah, Allah jadikkan kau sebaik insan"

I feel myself small ?
I said back : "It's okey Nadiah, start dengan apa yang kau ada dulu. Do your best."

I feel banyak benda aku tak tahu. Banyak kali fail ?
I said back : It's okey Nadiah. Belajar lagi. Open to change. Apply lagi. Cuba lgi.

Aku pernah terbaca kat satu novel ni. Tajuk dia 13 Jam A 380. Ayat dia memang melekat kat otak aku sampai sekarang.
Kisah dia pasal Hero yang dulu kaki perempuan dan pemabuk tapi nak cari isteri yang solehah.

( Conversation between Hero dan Kawan dia )

Kawan dia cakap :

"Kau nak kahwin dengan orang yang baik ? Tapi kau ni pemabuk, kaki perempuan ?"

Hero tu balas :
" I will change"

Kawan dia tanya lagi :
" Berapa lama kau nak berubah ? Setahun, tiga tahun, 10 tahun "?

Hero tu balas :
" I will change ".

Fuhhhh. Ayat dia memang melekat kat otak aku sampai sekarang. Dia bagi aku harapan, tak kirala berapa lama tempoh aku nak berubah tu. Aku tetap akan berubah jadik better person. Tak kisah la berapa lama. Takde expired date pon.

========================================================================

It's begin with Doa. It's change everything in my life. 

Every single day I pray to Allah.
Even sometimes aku blur, sometimes aku lost.
Aku tak nampak jalan mana yang aku nak pilih. Yang aku nak tuju.
But I keep praying.
Aku ada je pergi kelas yang beratus-ratus ringgit.
Dmo yang bermacam - macam ( aku dah buat Herbalife 7 tahun kot, of course la macam-macam dmo aku dah cuba )
Event demi event aku pergi. Dalam dan luar negara.
But I don't know which one doa aku yang Allah accept.
I don't know ramadhan mana yang Allah makbulkan doa aku.
I'm just slave.
Herbalife is my platform for me to give benefits to others.
In terms of money,health, happiness.

So when people ask me what is your secret ?
It's begin with DOA to Allah.
I ask Him to guide me to become better person.
To give benefits to others.
To become dream big person.
To become orang kaya yang beriman dan beramal soleh.

I just do my role.
Allah do the rest.
Thank you, Allah :')

Turun Berat/ Jana pendapatan Sampingan 

Coach Nadiah 011 1147 5950
Herbalife Coach Malaysia

Follow my instagram : @coach_nadiahmahamood for more update ! :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan