Rabu, 8 Januari 2020

Tips Kurus

Hai guys, harini saya nak share Tips Kurus  bersama #TeamSuriKurus.

Tips Sakinah,turun 5.1 Kg December


* HASIL SETIAP INDIVIDU BERBEZA-BEZA*

  • Alhamdulillah turun 5.1 Kg sebenarnya bukanlah susah, tapi ianya juga bukannya mudah. Ia memerlukan kesabaran, tekad dan azam.
  • Saya cuba disiplinkan beberapa perkara antaranya air,walaupun pada hari puasa saya cuba cukupkan 4 liter air sehari. Bangun pagi lawas pembuangan dah tak sembeli2. Alhamdulillah. Selain itu Kinah berpuasa Isnin, Rabu dan Khamis.
  • Snek Kinah akan dahulukan buah-buahan. Biasa petang2 kalau tak puasa Kinah akan rasa macam lapar terlebih,jadi perkara pertama Kinah akan buat adalah minum air masak.
  • Malam Kinah akan berusaha tidur awal, dan alhamdulillah sepanjang bulan 12 Kinah dapat qiam 1/3 malam hampir setiap malam. Terlupa kunci jam pun badan macam dah set masa sekian2 terjaga dengan sendiri.
  • Kinah cuba buat homework yang diberikan oleh coach.
  • Bulan ni setiap apa yang masuk dalam mulut selain dari dalam jadual harian akan report coach.
  • Enjoy dengan jadual dan paling best buat shake sedap2.
  • Treadmill ada tapi jarang2 sekali buat. Dalam 2 hari sekali. 
Thank You Kinah for sharing ! Kalau Kinah boleh, WHY NOT YOU ? :)

Tips Logis, turun 6.7 Kg December

*HASIL SETIAP INDIVIDU BERBEZA*
  • Follow mealplan 100%. Wajib ambil shake 2x sehari dan jangan skip shake pagi n malam. Itu yang penting.
  • Air kosong saya minum 6L setiap hari sbb kerja 14 jam sehari dan bila air cukup tak rasa lapar cepat. Saya tak ambil air manis since minum shake CnC.
  • Snacking hari2 saya tukar supaya tak boring dan saya penuhkan peti sejuk dengan buah-buahan supaya easy to grab bila nak gi kerja untuk elakkan skip snacking.
  • Kadang-kadang eat clean and sometimes tak eat clean pun. Saya just makan apa yang saya suka ikut mood saya tapi ikut portion.
  • Sayur saya memang no oil dan sayur memang sentiasa saya akan prepare n bawa gi kerja sebab senang time lunch tak payah cari sayur bila makan dekat kedai.
  • Focus on weekly challenge sebab saya suka bab dapat hadiah ni. So bila pasal hadiah je automatik saya akan lupa tentang makanan lain. 
Thank you Logis for sharing. If Logis boleh, WHY NOT YOU ? :)

========================================================================

INFO LANJUT PROGRAM KURUS 30 HARI DENGAN SURIKURUS ONLINE COACHING :

1. Turun 5-50 Kg NOW

2. Group Coaching WANITA sahaja.

3. Mealplan MUDAH untuk KURUS.

4. Boleh makan NASI setiap hari !

5. Ebook Resepi Sihat.

6. Coaching Group yang supportive.

7. Kelas Kurus Online.

8. Food Diary Checking, homework.

9. Reward.

10. 100% ONLINE, MUDAH & BERKESAN !


TENTANG PROGRAM KAMI :

1. Kurus Tanpa stress.

2. Tak wajib masak/eat clean.

3. Tak wajib bersenam.

4. Kurus tanpa berlapar.

5. Boleh makan nasi setiap hari.

6. Boleh makan masakan melayu.

START NOW !

Wassap Coach Nadiah : 011 1147 5950

Wassap Coach Nadiah : 011 1147 5950

Wassap Coach Nadiah : 011 1147 5950


FOLLOW MY INSTAGRAM :


========================================================================

Baca lagi :












Tiada ulasan:

Catat Ulasan