Rabu, 4 Oktober 2017

Pengedar Herbalife Murah

Anda sedang mencari Pengedar Herbalife Murah ?

Adat membeli,kita suka yang murah dan tinggi diskaun.
Apa yang kita selalu taip kat google ?

Senarai Harga Herbalife Murah.
Herbalife Murah.
Pengedar Herbalife Murah.
Beli Herbalife dengan Harga Murah.
Beli Herbalife Murah
Herbalife Murah dan Asli 
Herbalife Murah Malaysia

Tapi cuba anda fikir, kenapa orang tersebut jual Herbalife dengan harga yang murah ?
Ada kemungkinan :
Produk Herbalife tu dah expired.
Produk Herbalife tu dah digunakan ( second hand ).
Anda hanya dapat produk Herbalife je, coaching tak dapat.

Banyak lagi kemungkinan. Tapi point saya kat sini, kena HATI-HATI setiap kali nak beli produk Herbalife. Pastikan dari sumber yang betul, jika taknak duit hangus. Yela, dah bayar tapi tak dapat hasil pulak kan T_T

Ramai whatsaap saya nak mintak guidelines bancuh produk Herbalife la, nak mintak meal plan la. 

Bila tanya : 'Coach awak mana ?"

Jawapan : "Saya takde Coach'

Nangisssssss dengar ayat macam ni. Kesian tauuu T_T

Saya hanya bertanggungjawab coaching orang yang direct beli Herbalife dari saya ye. Memang anda akan dapat INTENSE COACHING daripada saya. Bermula dari meal plan, cara bancuh produk Herbalife, daily talking point dan banyakkkk lagi la. Yang penting, IAllah anda memang PASTI KURUS.

Apa yang anda akan dapat jika pembelian Herbalife daripada saya ? 

1. Personalize meal plan. Lain orang lain mealplannya. Yang penting, meal plan itu adalah KHAS untuk anda. Pastikan ikut betul-betul meal plan tu untuk result yang awesome :D

2. Whatsapp group coaching di mana semua peserta akan support each other, share tips kurus,share aktiviti sihat,share resepi,share cara bancuh shake sedap dan banyaaaaak lagi. Selalunya memang orang akan turun berat sebab tengok semua peserta dalam group coaching turun berat sekali hehhehe.

3. Ada challenge mingguan yang semua peserta boleh join. Yang penting challenge tu based on apa cabaran yang coachee lalui sepanjang nak turun berat. Contoh cabaran kat makanan tepung, gula, process food, kita akan buat challenge NO SUGAR, NO FLOUR,NO PROCESS FOOD haaa gitchew. End mind challenge, coachees dah serasi ngn amalan gaya hidup sihat. Semoga Allah berkati :D

4. Talking point mingguan. Coach akan share tentang nutrisi, tips burns fat faster,cara nak kira kalori,tips perut kempis,tips kurus walaupun sibuk. Semua tu kita akan cover dalam group coaching. 

5. Facebook Group Suri Kurus untuk bergaul dengan komuniti Team Suri Kurus yang lebih besar. Dalam Fb Group tu, lebih 700 member Herbalife yang ada. Banyak kelas tambahan contohnya nutrisi sesuai untuk ibu mengandung, cara menggunakan Herbalife semasa puasa, cara menggunakan Herbalife semasa travel. Semua ada dalam group tu. Just perlu luangkan masa je dengar semua Fb Live dari semua coach.

Bayangkan jika anda beli dengan saya, bukan dapat produk Herbalife je, tapi umpama dapat JURULATIH PERIBADI TANPA PERLU BAYAR EXTRA. Anda hanya bayar untuk pakej Produk Herbalife sahaja then you can enjoyyyyy all the activities yang #TeamSuriKurus sediakan :D


P/S : Sebab itu pastikan anda beli Produk Herbalife dari sumber yang betul. Bukan asal fikir produk Herbalife tu murah, terus nak beli. Kena siasat dulu, baru beli.


Feedback Suri Kurus Coaching :


Pengedar Herbalife Murah
DISCLAIMER : HASIL SETIAP INDIVIDU ADALAH BERBEZA-BEZA

Pengedar Herbalife Murah

DISCLAIMER : HASIL SETIAP INDIVIDU ADALAH BERBEZA-BEZA
Pengedar Herbalife Murah
DISCLAIMER : HASIL SETIAP INDIVIDU ADALAH BERBEZA-BEZA


Cuba tengok progress #TeamSuriKurus ni. Memang semua glowing mowing, selim melim. Nampak FIT je semuanyaaaaa masha'Allah.


Pengedar Herbalife Murah

Pengedar Herbalife Murah

Pengedar Herbalife Murah

Pengedar Herbalife Murah


Niatkan di hati, turun berat badan sebab nak jadi lebih FIT, badan lebih kuat, lebih pantas beribadah kepada Allah. Bila niat kita betul, iAllah Allah akan makbulkan doa kita untuk turun berat badan.


Tahukah anda........

Beli Herbalife dari sumber yang betul menjaminkan anda untuk :


1. Turun berat badan. Yes,saya akan pastikan anda kurus.


2. Guideline guna Produk Herbalife secara betul.


3. Intense Coaching. Saya akan pastikan anda KURUS.


4. Daily atau mingguan tips kurus. Supaya anda sentiasa ontrack dengan goal anda.


Senang cerita, coach Herbalife tersebut memang seikhlas hati bantu anda untuk turun berat. Asalkan anda sudi beri komitment, follow meal plan bebetul, communicate dengan coach.

Soalan yang lazim ditanya tentang Herbalife (F.A.Q) :


1. Saya just nak bayar produk Herbalife je, taknak join coaching.

Jawapan : Bila anda bayar pakej Herbalife, automatik anda dapat join SEMUA aktiviti dalam Program Kurus 30 Hari #TeamSuriKurus. Alang alang dah beli Herbalife tu, enjoy je la semua aktiviti menarik yang ditawarkan dalam group coaching hehe. Coaching #TeamSuriKurus ni sangat fun, flexible even orang sibuk pun boleh je kurus. So join jelahhh sayang sayang sekalian heheh.

2. Terbukti berkesan ke Herbalife ni ?


Jawapan : Sehingga harini, saya telah menjaga lebih 100 orang coachee yang menggunakan produk Herbalife. Setiap hari, saya akan cuba berikan servis terbaik supaya semua coachees saya berpuas hati dengan coaching yang saya tawarkan. Average penurunan adalah 3-5 kg waktu awal -awal join coaching. Jumlah TOTAL penurunan dari group coaching saya je hampir 100 kg.


Belum lagi gabung dengan team HeadCoach yang lain. Rasanya hampir 500 kg kottt hehe.

( HASIL SETIAP INDIVIDU ADALAH BERBEZA )

3. Saya dah beli Herbalife dari website ni. Nak mintak meal plan dan guideline guna produk Herbalife boleh ?

Jawapan : Maaf sangat - sangat. Saya hanya bagi INTENSE COACHING kepada coachees yang direct beli Herbalife daripada saya dan team saya je. Sebab tu plissss fikir dulu sebelum
beli Herbalife. Pastikan anda beli dari sumber yang betul.




KLIK di SINI untuk Program Turun Berat Badan Herbalife

JOM MULAKAN PROGRAM HERBALIFE anda :)

Whatsapp 011 1147 5950

Whatsapp 011 1147 5950

Whatsapp 011 1147 5950



BERMINAT SERTAI PROGRAM KURUS HERBALIFE ?


Whatsapp 011 1147 5950

Whatsapp 011 1147 5950

Whatsapp 011 1147 5950


I'm Herbalife Malaysia Coach :)

Instagram : coach_nadiahmahamood 









Tiada ulasan:

Catat Ulasan