Selasa, 20 Ogos 2019

Pakej Produk Herbalife Malaysia 2019

Produk Herbalife memang banyak. Berikut adalah Pakej Produk Herbalife Malaysia yang digemari ramai :

Pakej Produk Herbalife Malaysia 2019

Disebabkan Pakej Produk Herbalife Malaysia ni banyak, anda perlu dapatkan Produk Herbalife Malaysia daripada Coach. Sebab coach akan beri Pakej Produk Herbalife Malaysia berdasarkan KEPERLUAN dan BAJET anda. IAllah anda tidak akan tersalah langkah bila dapatkan Pakej Produk Herbalife Malaysia daripada Coach tau. 

 Coach Nadiah : 011 1147 5950

Pengedar Herbalife Coach Malaysia

Kenapa anda perlu dapatkan Pakej Produk Herbalife Malaysia daripada Coach ?

Produk nak kurus memang banyakkkk. Sampai pening kepala anda nak buat pilihan kan ? Tapi yang istimewanya Pakej Produk Herbalife Malaysia ni beserta INTENSE COACHING sekali supaya :

1. DAPAT RESULT. Bila beli Herbalife ni, kita memanglah nak result kan ? Sebab itulah pentingnya Coach untuk :

a) Monitor your weight loss/health progress.

b) Guide pengunaan Produk Herbalife secara betul.

c) Dapat Meal Plan yang SEIMBANG dan BETUL. Coach akan buatkan personalize meal plan untuk anda. Paling best Coach sediakan meal plan yang MUDAH untuk anda follow.

d) Dapat diskaun tertentu yang SAH, seumur hidup. Dapat diskaun, berpeluang dapat hadiah, berpeluang menangi wang tunai. Bestnyaaaaa bila dapatkan Produk Herbalife daripada Coach.

e) Anda berada di track yang betul. Produk Herbalife CONFIRM ORIGINAL. Takkan Coach nak bagi produk Herbalife yang dah nak expired kan.

f) In case ada masalah, boleh bertanya Coach. Boleh tukar atau ganti Produk Herbalife jika ada masalah. Hak anda terpelihara.

Coach yang komited dan ikhlas nak bantu anda, takkan sanggup nak jual Produk Herbalife yang bermasaalah. Bila dapatkan Pakej Produk Herbalife Malaysia daripada Coach, iAllah takkan ada masalah. Produk Herbalife expired, masuk angin, terkoyak dan macam-macam lagi takkan timbul.



Coach Nadiah 011 1147 5950

 Coach Nadiah 011 1147 5950

Coach Nadiah 011 1147 5950

Pengedar Herbalife Malaysia

Apa yang anda akan dapat daripada coaching Coach Nadiah ?

1. PERSONALIZE MEAL PLAN. Anda akan dapat meal plan yang sesuai dengan gaya hidup anda.  Meal plan yang MUDAH diikuti dan PASTI KURUS iAllah.

2. PERSONALIZE COACHING. Coach akan track your progress personally. If berat macam tak turun, boleh consult dengan Coach. Kita betulkan keadaan. Selalunya coachee boleh turun 3-5 kg sebulan jika 100% IKUT GUIDELINES yang diberi :)

3. GROUP COACHING WASSAP. Anda akan bergaul dengan rakan-rakan yang nak kurus jugak. SEMUA WANITA ye. Tak perlu malu segan nak share progress setiap inci tubuh anda hehe. 

4. HOMEWORK MINGGUAN. Yes, Program Kurus 30 Hari bersama Coach ni fokus kepada ACTION ye. Selain dapat daily education tentang makanan dan weight loss, anda kena buat homework. Coach akan monitor satu-satu. Memang FUN !

5. CHALLENGE BULANAN. Challenge yang saya buat ni takdelah strict sangat pun. Fun fun je. End mind nak semua mudah APPLY GAYA HIDUP SIHAT. 

6. CAPAI BERAT IDAMAN ANDA. Berapa Kg anda nak turun ? Saya akan cuba bantu anda sebaik mungkin. 

7. JOIN FACEBOOK GROUP #TeamSuriKurus untuk bersama ONLINE COMMUNITY yang lebih besar. Semua kelas anda boleh join secara ONLINE.



Coach Nadiah 011 1147 5950

 Coach Nadiah 011 1147 5950

Coach Nadiah 011 1147 5950

==============================================================================

BACA LAGI :

KELEBIHAN PRODUK HERBALIFE MALAYSIA 


CARA MAKAN HERBALIFE 


BELI HERBALIFE DI LAZADA atau ELEVEN STREET ?


Thanks for reading !






Tiada ulasan:

Catat Ulasan