Ahad, 25 Ogos 2019

Kenapa Guna Produk Herbalife ?

"Kenapa guna Produk Herbalife ? "

Soalan femes yang saya biasa dapat. Sebelum tu saya nak share testimoni saya bersama Herbalife.


Mana lagi tembam ? Kiri ke kanan ? hehe.

Kiri tu dah guna Herbalife tapi tak jaga makan hehe. Gula, tepung, process food makan tanpa awareness. Sejak ada Meal Plan SuriKurus ni,makan jugak dessert semua. Tapi makan masa Treat Meal la. That's why I love Meal Plan Team SuriKurus. 


So bila orang tanya saya : "Kenapa Guna Produk Herbalife ?"

Ni jawapan saya  : "Sebab taknak strict sangat jaga makan. Dan taknak menggemuk langsung. Walaupun raya ke, cuti ke, taknakkkk. Faham tak ? MUDAH. Macam kereta auto vs manual. Saya pilih AUTO.

Hehehe. Siapa macam saya ? Taknak strict jaga makan dan taknak menggemuk.

Of course kena ikut guideline SuriKurus jugak. Kalau telan Herbalife produk je tak dapatla jugak. Meal replacement bukan untuk semua orang. Ada orang happy je jaga makan sendiri. Then that's okey. Choice masing-masing.

Tapi ada orang perlukan bantuan dan nakkan bantuan. Rasa stress kalau kena fikir makanan sihat je all the time. Orang macam ni dari stress tak berjaya kurus zaman berzaman, elokla gunakan bantuan meal replacement.

Dalam SuriKurus, anda akan belajar betul-betul tentang makanan. Bukan pasal Herbalife je. Ilmu boleh pakai sampai bila-bila. :)

==========================================================================

INFO LANJUT HERBALIFE MALAYSIA SURIKURUS ONLINE COACHING ?

COACH NADIAH 011 1147 5950

COACH NADIAH 011 1147 5950

COACH NADIAH 011 1147 5950 


INFO LANJUT PROGRAM TURUN BERAT BADAN HERBALIFE :



INFO LANJUT TESTIMONI PRODUK HERBALIFE TEAM SURIKURUS



Tiada ulasan:

Catat Ulasan