Rabu, 14 Ogos 2019

Review Hotel Zenith Putrajaya

Nak review Hotel Zenith Putrajaya. First time ever saya pergi hotel ni. Sebab review kat internet nampak excellent, sebab tu nak cuba hehe.

My first impression :

Hotel ni memang sangat strategik, cantik dan bersih. Sebab apa ? Dekat dengan Tasik Putrajaya dan Masjid Putrajaya. Memang dekat sangat. Kalau nak naik river cruise pusing tasik Putrajaya pun, memang sebelah hotel ni je centrenya. Memang sesuai untuk pasangan yang nak bercuti atau percutian bersama keluarga.


Review Hotel Zenith Putrajaya

Review Hotel Zenith Putrajaya

Bilik saya. Siap ada bath up tau. Lutsinar lagi. Memang jakun lahhh sebab cantik sangat !


Review Hotel Zenith Putrajaya

Review Hotel Zenith Putrajaya

Bilik saya memang depan tasik. Tengok je tingkap akan nampak terus Masjid Putrajaya. Sungguh la saya sangat excited !

Review Hotel Zenith Putrajaya

Petang-petang boleh berjalan sekitar tasik.

Nak naik river cruise untuk keliling tasik Putrajaya pun boleh sebab memang sebelah hotel ni je centrenya. 
Ada jugak yang brisk walk dan joging sekitar tasik ni.
Nak OOTD berbackgroundkan Masjid Putrajaya pun boleh. You all pakailah baju cantik-cantik kalau pergi Hotel Zenith Putrajaya ni tau hehe.

Coach Herbalife Malaysia Putrajaya

Tengok tu, background saya Masjid Putrajaya. Sangat cantik,Masha'Allah.




Order makanan di Hotel Zenith Putrajaya

Untuk dinner pulak, saya decide untuk order makanan kat hotel jela. Malas nak keluar bilik lagi sebab nak nikmati kecantikan bilik ni betul-betul hehe.

Saya order Nasi Lemak Pandan dan Kueh Tiaw Goreng. Rate per meal dalam rm 20 +. Sedap la jugak. Nasi dia lembut macam pulut. Paling best ada udang sambal tu. Oke la hehe.

Review Hotel Zenith Putrajaya

Nasi Lemak Pandan dan Kueh Tiaw Goreng

Bangun pagi dengan View yang cantik


Coach Herbalife Malaysia Putrajaya
Saya ni merupakan pengguna Herbalife Malaysia dan Coach Herbalife Malaysia jugak. So pagi-pagi memang breakfast Herbalife shake je. Cantik kan view Hotel Zenith Putrajaya ni pagi-pagi ?

Coach Herbalife Malaysia Putrajaya

My Inner Nutrition masa Travel.

Kesimpulannya, 

Saya memang berpuas hati sangat-sangat dengan Hotel Zenith Putrajaya ni. Takde cacat celanya. Apa yang digembur-gemburkan kat review tu, betullah tu. Memang berbaloi anda tidur kat hotel ni. So plis check it out Hotel Zenith Putrajaya ya !

Coach Herbalife Malaysia Putrajaya

Saya merupakan Coach Herbalife Malaysia. Coaching saya 100% secara ONLINE seluruh Malaysia. Termasuklah Putrajaya.

Coach Herbalife Malaysia Putrajaya :

WASSAP COACH NADIAH : 011 1147 5950

WASSAP COACH NADIAH : 011 1147 5950

WASSAP COACH NADIAH : 011 1147 5950

==========================================================================

INFO LANJUT COACH HERBALIFE PUTRAJAYA :


INFO LANJUT PROGRAM KURUS HERBALIFE :

















Tiada ulasan:

Catat Ulasan