Rabu, 18 Disember 2019

Expectations Vs Reality dalam Penurunan Berat Badan


Expectations Vs Reality dalam Penurunan Berat Badan


Harini nak share jela Expectations Vs Reality dalam penurunan berat badan ni. Penurunan berat ni takkan LINEAR, mesti kejap naik,kejap turun. Yes, kita ni manusia ada ups and downnya. So enjoyyyyyy jela dalam amalkan healthy lifestyle ni. CHILLEX and enjoy your shake hehe.

Sometimes kita tengok sekejap naik, sekejap turun. Tapi kalau kita ZOOM OUT journey weight loss kita,keseluruhannya tetap MENURUN. Samada dari segi berat,saiz baju or mana2 habit yang tak sihat dah digantikan dengan habit baru yang lebih sihat.

10 tahun dari sekarang, anda takkan ingat berat anda naik turun setiap haritu. Yang penting anda dah turun 10kg,20 kg,30 kg. 

 Chin up and enjoy your weight loss journey oke !

==============================================================================


Thank you for reading ! 

Nama saya Coach Nadiah Mahamood.

Saya merupakan Coach Herbalife Malaysia.

Saya membantu wanita turun berat badan dengan MUDAH dan BAHAGIA menggunakan Herbalife melalui platform #TeamSuriKurus.

Coaching saya cover seluruh Malaysia termasuklah Sabah dan Sarawak.

Coaching saya 100% ONLINE. Terbukti effective dan berkesan insha'Allah.  

===============================================================================

BACA LAGI :

COACH TURUN BERAT BADAN WANITA. KLIK

KISAH PENGGUNA HERBALIFE DARI MUAR TURUN 24.8 KG. KLIK

PROGRAM TURUN BERAT BADAN HERBALIFE. KLIK

FOLLOW INSTAGRAM : @coach_nadiahmahamood

 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan